…ως προς τον ανακαθορισμό των επιχειρησιακών στόχων, της δομής και των αρμοδιοτήτων των Κέντρων Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και Θεσσαλονίκης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.), τη μετονομασία των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης αυτής σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης και τον ανακαθορισμό των επιχειρησιακών στόχων, της δομής και των αρμοδιοτήτων αυτών, τη μετονομασία των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.) των Δ.Ο.Υ. των ως άνω νομών σε Γραφεία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, τη σύσταση τεσσάρων (4) νέων Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης σε Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης του Νομού Αττικής, καθώς και ρύθμιση κάθε άλλου αναγκαίου σχετικού θέματος.» (Β΄1960 & 2337) όμοια και ειδικότερα στο άρθρο 47Ε «Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης» αυτής προσθέτουμε παρ. 5, ως εξής:
«5. Επίσης, οι Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, εφόσον απαιτηθεί, ασκούν μέσω
αναδρομολόγησης, παράλληλα με τα ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε., την αρμοδιότητα της διαχείρισης και
διεκπεραίωσης των ηλεκτρονικών αιτημάτων των φορολογούμενων αυτών, που αφορούν σε:
(α) Aπόδοση, ενεργοποίηση, απενεργοποίηση, καθώς και αναβίωση Αριθμού Φορολογικού
Μητρώου (ΑΦΜ).
(β) Έναρξη/μεταβολή εργασιών.
(γ) Χορήγηση κλειδαρίθμου.
(δ) Μεταβολή ατομικών στοιχείων.
(ε) Έκδοση/επανεκτύπωση των σχετικών βεβαιώσεων για θέματα μητρώου.»
…………………………………
Δείτε την απόφαση: 99ΙΨ46ΜΠ3Ζ-Θ5Ν
Πηγή: www.diavgeia.gov.gr