ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ….ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ!!!!!
Γιατί η γνώση οπλίζει :
ΕΝ ἀρχῇ ἐποίησεν ὁ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, την Γ.Γ.Δ.Ε. Ν.4093/2012, μελετώντας το μνημόνιον και δίνοντας εξουσίες αυτονομίας, την οποίαν ονομάσανε ημιαυτόνομη, (για τους υπαλλήλους αυτόνομη);;;…
Και εἶδεν ὁ Υπουργός την ημιαυτονομία, αλλά είχε διώξει το ΣΔΟΕ από την ΓΓΔΕ και πρότεινε νέο σχήμα ενωμένο, Ν.4152/2013 (άρθρο πρώτο, παρ. Β), με τρεις επιπρόσθετες, και ιδιαίτερα κρίσιμες κατηγορίες αρμοδιοτήτων, μαζί με το προσωπικό και τους διαθέσιμους πόρους: την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων του Υπουργείου Οικονομικών, την Γ.Γ.Π.Σ., όπως επίσης και τις αρμοδιότητες που μέχρι πρότινος ασκούσε το Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (ΣΔΟΕ) για τον προληπτικό έλεγχο εφαρμογής της φορολογικής νομοθεσίας και τον προσωρινό φορολογικό έλεγχο καθώς και τον έλεγχο εφαρμογής των διατάξεων της τελωνειακής νομοθεσίας.
Μελετώντας τις μνημονιακές υποχρεώσεις ο Υπουργός συνειδητοποίησε την παραπέρα αιτούμενη Ανεξαρτοποίηση της ΓΓΔΕ, και νομοθέτησε το Π.Δ.111/2014, έξω το ΣΔΟΕ από το σχήμα.
Καλά η Ανεξαρτησία αλλά και κάποιες περαιτέρω εξουσίες μνημονιακές, κι αυτές έπρεπε να δοθούν και εγένετο η ΑΑΔΕ, Ν.4389/2016. Και κάπου εδώ τελειώνουν οι επιταγές των μνημονίων. Και με το Ν.4603/2019 διορθώνονται κάποιες καταστάσεις …δείτε πχ αρθ.28παρ2γ « Τα προβλεπόμενα στην παρούσα παράγραφο δεν θίγουν την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 25 και 26 του Ν. .4369/2016 και των διατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα.» Και αίφνης προκύπτει ένα σύστημα HRMS, θαρούμε ότι το λένε, ελληνιστί διαχείριση του προσωπικου, και διαβάζουμε: «Να εφαρμόσουμε μεθοδολογίες πρόσθετων αμοιβών (bonus), με βάση την αποτελεσματικότητα και τη βαρύτητα του έργου των υπαλλήλων μας.» Άψογα!!! Έχοντας λοιπόν από τη μία τα υποζύγι,α (εργαζόμενους), έτοιμα με αντοχές, πειραματόζωα για τέτοιες πρωτόγνωρες καταστάσεις, άλλωστε πείραμα είναι… θα περάσει, σκέφθηκαν-εύκολο είναι- ας τα δοκιμάσουμε λίγο ακόμα, και από την άλλη έχοντας την πλήρη ιδεολογική ταύτιση ανάμεσα στην ηγεσία της ΑΑΔΕ και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου … εγένετο το αρθ. 8 ΠΝΠ στις 11/2/2020. Και εγένετο και Γ.Σ. Και εκεί με μια εισήγηση πληροφορηθήκαμε ότι δεν ήταν λέει σημαντικές οι αλλαγές!! Μας διαβάστηκε κιόλας η αρχική διάταξη, παραλείποντας την ανάγνωση της παρ. 2γ του αρθ.28, και έγινε υποτίθεται σύγκριση με την καινούργια. Μήπως κάπου έχουν μπερδευτεί κάποιοι ρόλοι;;; μήπως δεν πρέπει να ξεσκονίζουμε καρέκλες, και να αρχίσουμε να σοβαρευόμαστε, γιατί και υπερεξουσίες πλέον δόθηκαν στον Διοικητή με αυτό το άρθρο και…το μαντήλι μας δόθηκε, δειλά δειλά να αρχίσουμε να αποχαιρετάμε τον ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ. Μήπως θα έπρεπε να αναγνωσθεί η ομιλία του κ. Υφυπουργού και η τοποθέτηση του κατά την ψήφιση του εν λόγω άρθρου για να καταλάβουμε τι γίνεται;;;
Παραθέτουμε την τοποθέτηση του για την ενημέρωση σας, και την αφήνουμε στην κρίση σας: «Με το άρθρο 8 εισάγεται διάταξη με την οποία εξορθολογίζεται και γίνεται πιο αντικειμενική η μεθοδολογία και το σύστημα βαθμολογικής κατάταξης και εξέλιξης των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ στη βάση περιγραμμάτων θέσεων εργασίας που λαμβάνουν υπόψη τις υπηρεσιακές ανάγκες της Αρχής. …….. Η ρύθμιση έχει στόχο να εξορθολογιστεί το οργανόγραμμα της ΑΑΔΕ και να συμβάλλει στην αδιάβλητη και αξιοκρατική επιλογή των ικανότερων και καταλληλότερων στελεχών για την εκάστοτε θέση εργασίας. Μετά το επιτελικό κράτος και την πρόσφατη ανάθεση της αρμοδιότητας έκδοσης ατομικών διοικητικών πράξεων στους γενικούς διευθυντές, το νέο βαθμολόγιο της ΑΑΔΕ αποτελεί την τρίτη κατά σειρά τομή της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη στη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης σε έναν καίριο μάλιστα τομέα.»… Δεν θα κάνουμε κριτική στις άλλες δυο τομές αλλά θα σας προτρέψουμε να διαβάσετε το άρθρο 96 του νομοσχεδίου για το επιτελικό κράτος που αφορά την αρχή διαφάνειας .. και κάποια άλλα ωραία όπως την χορήγηση του ελέγχου φακέλου επενδύσεων σε εταιρείες ορκωτών, η κρίση δική σας πάλι, αλλά και η λαϊκή ρύση σωστά πρεσβεύει «όταν κάτι χτυπάει την πόρτα του διπλανού θα χτυπήσει και τη δική μας», άλλωστε ο θεμέλιος λίθος έχει μπει με το αρθ. ΑΡΘ 18 Ν 4002/11 π. 9. «Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών μπορεί, προκειμένου να εντοπιστούν περιουσιακά στοιχεία των υπόχρεων ή συνυπόχρεων προσώπων και να διασφαλιστεί η είσπραξη των δημοσίων εσόδων, να ανατίθεται η έρευνα σε ελεγκτικές εταιρείες ή δικηγόρους ή δικηγορικά γραφεία ή κοινοπραξίες αυτών» για να μην αναρωτιόμαστε έκπληκτοι!!!! ποιοι έβαλαν και πως μπήκαν οι ελεγκτικές εταιρείες από την πίσω πόρτα στην «εκπαίδευση» μας, λειτουργούσης της Φορολογικής και Τελωνειακής Ακαδημίας!!!!!
Δεν θα καταγγείλουμε συναδέλφους αν γνώριζαν για την κατάθεση της τροπολογίας, θέλουμε να πειστούμε στο λόγο τους, παρότι δεχόμαστε τηλέφωνα συναδέλφων που δεν πείθονται, αναφέροντας και δεικτικά!!! ότι είναι συνάδελφοι σε κάποια υπουργικά γραφεία , ότι είχαν επαφή μέχρι τελευταία στιγμή πριν την ψήφιση της συγκεκριμένης τροπολογίας!!!! Θα δεχθούμε ότι πιθανώς η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών έχει πάρει διαζύγιο με την ενημέρωση είτε σκόπιμα, είτε…. γιατί δεν υπάρχει λόγος άλλωστε … Δεν θα καταγγείλουμε τους συναδέλφους που ήταν δίπλα μας στον αγώνα για την κατάργηση της ΑΑΔΕ και επιστροφή στο Υπουργείο Οικονομικών, και βρίσκονται στα βουλευτικά έδρανα, θα αναρωτηθούμε όμως υπήρχε κάποια αντίρρηση;;;; έχει κάτι γίνει και δεν το γνωρίζουμε;;; Γιατί οι πράξεις αυτές υποβάλλονται στη Βουλή για κύρωση.Η θέσπιση πράξεως νομοθετικού περιεχομένου δεν προαπαιτεί τη συμμετοχή της Βουλής, θεσπίζεται στα πλαίσια αυτόνομης κανονιστικής αρμοδιότητας της εκτελεστικής λειτουργίας, δεν μπορεί να ακυρωθεί δικαστικώς, βεβαίως, η πράξη νομοθετικού περιεχομένου μπορεί να καταργηθεί από νεότερο νομοθέτημα,
ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΖΩΝΤΑΝΟΙ, ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ!!! ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΚΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ
Κατάργηση της ΑΑΔΕ και επιστροφή στο Υπουργείο Οικονομικών
Ειδικό ενιαίο μισθολόγιο Οικονομικών Υπαλλήλων
Διαφανή και δημοκρατικό τρόπο αξιολόγησης
Ανθρώπινα κτήρια και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.
Δείτε την ανακοίνωση:ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΓΔΕ ΑΑΔΕ