Προς Διοικητή ΑΑΔΕ
Κύριο Πιτσιλή Γεώργιο
Κοιν/ση: ΠΟΕ-ΔΟΥ
Κύριε Διοικητά,
Έχει παρέλθει σημαντικό χρονικό διάστημα από την εισαγωγή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e – ticket στη λειτουργία των Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ. Δυστυχώς, η ταλαιπωρία εργαζομένων και φορολογουμένων εξαιτίας της δυσλειτουργίας της συγκεκριμένης εφαρμογής εξακολουθεί να υφίσταται, αν όχι να εντείνεται, επιβαρύνοντας καθημερινά τη λειτουργία των ΔΟΥ. Καθυστερήσεις στη διαχείριση των αιτημάτων, στο «κατέβασμα» των δικαιολογητικών από τους συναδέλφους, στο «ανέβασμά» τους από τους φορολογούμενους, στην επικοινωνία των ΔΟΥ με τους πολίτες, έχουν μετατρέψει την εφαρμογή από e – ticket σε μέσο ηλεκτρονικής ταλαιπωρίας.
Επιπρόσθετα, πρέπει να αναφερθεί ότι ο απαρχαιωμένος μηχανογραφικός εξοπλισμός επιβαρύνει περαιτέρω την ομαλή λειτουργία και την αποδοτικότητα των Υπηρεσιών, καθώς ακόμη υπάρχουν υπολογιστές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τις νέες ηλεκτρονικές εφαρμογές που ενσωματώνονται στην ΑΑΔΕ.
Θεωρώντας ότι η Διοίκηση της ΑΑΔΕ έχει τη βούληση και την ευθύνη για την ανεμπόδιστη λειτουργία των Υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση των πολιτών, παρακαλούμε για την παρέμβασή σας προκειμένου να ομαλοποιηθεί η διαδικασία.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Γεώργιος Φλώκος Γεώργιος Καραούλης
Για να δείτε την επιστολή πατήστε: ΕΠΙΣΤΟΛΗ_ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ E TICKET